ŠOPING INFORMACIJE

Uz svaki proizvod stoji ikona „Stavi u košaricu“. U gornjem desnom dijelu stranice nalazi se ikona (pretvara se u prozorčić) „Košarica/Artikli“ koja daje uvid u stanje Vaše košarice. Klikom na ikonu „Košarica“ otvara se pregled odabranih proizvoda i ukoliko ste zadovoljni izborom ili jednostavno želite završiti kupovinu, kliknite ikonu „Blagajna“, ispunite obrazac i naručeni proizvodi biti će Vam isporučeni u najkraćem mogućem roku. Više o uvjetima i načinima kupnje pogledajte ovdje.

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u zakonski propisanom roku . Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: prodaja@vitashop.ba nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.

Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku u web shopu Vitashop.

 

E-mail: [email protected]

Telefon: 033 580 326

Obavijest o potvrdi narudžbe kupac će primiti na e-mail adresu navedenu u elektronskom obrascu.

Za narudžbe u vrijednosti do 100,00 KM poštarina iznosi 5,00 KM (PDV uključen).

Za narudžbe veće od 100,00 KM poštarina je besplatna!

INFORMACIJE O PLAĆANJU

Naručene artikle s troškovima dostave Kupac može platiti:

  1. pouzećem (u gotovini prilikom primitka),
  2. virmanskom uplatom (plaćanje po predračunu na bankovni račun).

 

Na koji način se odvija plaćanje pozećem?

Na ovaj način pošiljku ćete platiti dostavljaču prilikom preuzimanja.

Kako funkcioniše plaćanje pouzećem?

Ukoliko ste naručili proizvod kojeg Vam u pošiljci dostavlja BH Post Expres, a plaćanje trebate izvršiti pouzećem postupak je vrlo jednostavan. Dostavljač će na Vašu adresu doći s pošiljkom i prilikom isporuke zatražiti da mu predate iznos za kojeg je pošiljatelj tražio da se naplati pouzećem. Primateljima pošiljaka ne zaračunavaju se nikakvi dodatni troškovi (osim troškova dostave) za plaćanje pouzećem. Plaćanje je moguće isključivo gotovinom.

Plaćanje po predračunu na transakcijski (bankovni) račun

Ukoliko izberete ovaj način plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Vašu uplatu nakon toga možete da izvršite poutem internet bankarstva/aplikacije ili putem banke, pošte, Western Uniona… Po zaprimljenoj uplati obrađujemo Vašu narudžbu, odnosno prema izvodima iz banke – u pravilu, sljedeći radni dan.

Ukoliko ste naručili proizvod kojeg Vam u pošiljci dostavlja Pošte srpske ili 24 VIP, a plaćanje trebate izvršiti pouzećem postupak je vrlo jednostavan. Dostavljač će na Vašu adresu doći s pošiljkom i prilikom isporuke zatražiti da mu predate iznos za kojeg je pošiljatelj tražio da se naplati pouzećem. Primateljima pošiljaka ne zaračunavaju se nikakvi dodatni troškovi (osim troškova dostave) za plaćanje pouzećem. Plaćanje je moguće isključivo gotovinom.

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u roku od 7 dana. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: [email protected]  nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.

Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku na Stranici.

Za elektronske uređaje vrijede uvjeti koje je uvoznik uređaja naveo u garantnom listu uređaja.