Servis za kupce

 

Naručivanje

  • Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe, mail-om, telefonski ili porukom na društvenim mrežama.
    Kupcem se smatra svaka punoljetna osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
  • Sve cijene izražene su u konvertibilnim markama (KM)..
  • Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere proizvod(e) te potvrdi način plaćanja.

 

Plaćanje

Naručene proizvode možete platiti sljedećim putem:

  • pouzećem – plaćanje prilikom preuzimanja robe
  • putem virmana ili opće uplatnice
  • internet bankarstvom
  • kreditnim karticama MasterCard, Visa i Maestro:

 

Dostava

Proizvodi će biti zapakovan tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
Dostava proizvoda vrši se odmah nakon izvršene kupovine(osim u slučajevima kada je vikend) i u pravilu se proizvodi dostavljaju u roku od 24 sata od preuzimanja paketa od strane dostavne službe. Iznimno taj rok može biti do 48 sati od predane pošiljke na dostavu. Dostava se vrši dostavnim službama-brzom BH poštom.

Cijena dostave u BiH iznosi 7,00 KM fiksno za narudžbe do 100,00 KM.

Za iznos veći od 100,00 KM dostava je potpuno besplatna na području BiH.

 

Pravne informacije

Izjava o zaštiti i prikupljanju ličnih podataka i njihovom korištenju

Obvezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o korisnicima koji su nužni za narudžbu/plaćanje/dostavu naših proizvoda. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Garantujemo da lični podaci kupaca neće biti dani na uvid i upotrebu trećim osobama.

Podaci korisnika i njihova sigurnost

Na određenim mjestima unutar web stranice i u određeno vrijeme, www.vitashop.ba će se prikupljati lični podaci korisnika. Ti podaci će se koristiti u svrhu kontakata i evidencije korisnika, te u svrhu statističke obrade posjećenosti web stranice. Vitashop garantuje da podatke koje prikupi na taj način neće prodavati.

Uređivanje i brisanje korisničkih podataka, te uklanjanje e-mail adresa iz mailing listi, korisnici se mogu obratiti putem e-mail adrese  [email protected] .

Slanjem upita, potpisom ugovora ili neposrednim kontaktom, korisnik dobrovoljno stavlja na raspolaganje svoje i podatke i time dozvoljava da se isti koriste u cilju zaštite ličnih interesa u svim poslovima koje ugovara s Vitashop-om.

Skupljanje i obrada ličnih podataka korisnika uključuje i prosljeđivanje istih trećim osobama i trgovačkim društvima u BiH. Trećim osobama smatraju se sve fizičke osobe i trgovačka društva koje su neophodne za realizaciju ugovorenih poslova. Pohrana podataka se vrši na neodređeno vrijeme.

Pohrana podataka korisnika na segmentu web trgovine

Korisnički podaci kupaca pohranjuju se na web trgovini samo u slučaju registriranih kupaca. Ukoliko u budućnosti želite mijenjati i brisati svoje korisničke podatke (uključujući i vaše komentare / recenzije proizvoda), molimo da kupovinu obavljate kao registrirani kupac. Registracija se vrši na stranici Moj profil na linku:

 https://vitashop.ba/my-account/.

Ukoliko ste dosadašnje kupovine obavili kao neregistrirani kupac, te želite ispis informacija o vašim dosadašnjim narudžbama, molimo da nas kontaktirate putem podataka na linku: https://vitashop.ba/o-nama/

Ukoliko želite zadržati vaš korisnički račun, ali želite da uklonimo vaš komentar / recenziju, molimo da nas kontaktirate putem https://vitashop.ba/index.php/o-nama-3 .

Korištenje kolačića (cookies) na web stranici

Kako bi se osigurao ispravan rad web stranice, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići. Isto čini i većina velikih web-stranica.

Što su kolačići?

Kolačić je mala tekstna datoteka koja se pohranjuje na računalo ili mobilni uređaj pri posjetu određenom web-mjestu. S pomoću kolačića web-mjesto pamti vaše radnje i željene postavke (poput prijave, jezika, veličine fonta i drugih željenih postavki koje se odnose na prikaz) tijekom duljeg razdoblja, pa ih nije potrebno ponovno unositi pri svakom povratku na web-mjesto odnosno pri pregledavanju njegovih različitih stranica.

Kolačići (cookies) su podaci poslani sa web stranice i spremljeni na korisnikov internet preglednik, u toku pregledavanja web stranice. Svakim korištenjem web stranice, preglednik šalje kolačiće natrag na server, kako bi informirao web stranicu o prethodnim aktivnostima korisnika.

Kolačići su dizajnirani kao pouzdani mehanizmi za pamćenje informacija (kao što su npr. proizvodi košarice), ili da bilježe druge korisnikove aktivnosti (klikanje na određene linkove, logiranje, posjećene stranice i sl..)

Na web stranici www.vitashop.ba  u svrhu uvida u statistiku posjećenosti koristi se Google Analytics, koji omogućava uvid u posjećenost s izvora kao što su društvene mreže, e-mailovi, oglašivačke platforme, web tražilice i  drugi online servisi i alati.

Ukoliko korisnik ne želi prihvatiti korištenje kolačića na web stranici www.vitashop.ba , može ih blokirati putem tipke na alatnoj traci koja se prikazuje u podnožju web stranice.

Ukoliko korisnik nakon prihvaćanja ili blokiranja želi promijeniti postavke korištenja kolačića putem alatne trake na web stranici (ponovno ih prihvatiti ih ili blokirati), može to napraviti najprije brisanjem kolačića u svom internet pregledniku, nakon čega će se prilikom sljedećeg dolaska na web stranicu www.vitashop.ba alatna traka s informacijama i kolačićima ponovno pokazati.

Reklamacije

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen.
Ukoliko je pošiljka oštećena, molimo da istu odbijete preuzeti i tražite da dostavljač sastavi zapisnik o oštećenju. Pošiljka će se vratiti nama, a Vi ćete dobiti novu bez ikakve naknade.
Pri primitku pošiljke provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu.
Kupac ima pravo vratiti artikle koji nisu naručeni i artikle koji imaju grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu. Prodavatelj će odobriti povrat robe nakon međusobnog dogovora (telefonom ili e-mailom), te će Kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.
Pri reklamaciji proizvoda dužni ste priložiti račun kao dokaz o vremenu kupnje.

Sigurna kupovina

Sigurnost plaćanja
Od početka poslovanja do danas, nikada se nije dogodio gubitak sredstava naših kupaca.

Sigurnost dostave
Proizvode koje ste naručili moraju do vas stiči u ispravnom stanju i na vrijeme. Rizik dostave kompletno preuzimamo mi i tek od dana zaprimanja naručenog proizvoda počinje teći rok od 7 dana za reklamacije i pritužbe.

Savjetovalište

Ukoliko imate pitanja vezanih za korištenje naših proizvoda ili želite savjet o tome koji je proizvod najbolji za vas rado ćemo Vam pružiti odgovore na Vaša pitanja.

 

Najčešča pitanja FAQ

KAKO NARUČUJEM ?

Uz svaki proizvod stoji ikona „Stavi u košaricu“. U gornjem desnom dijelu stranice nalazi se ikona (pretvara se u prozorčić) „Košarica/Artikli“ koja daje uvid u stanje Vaše košarice. Klikom na ikonu „Košarica“ otvara se pregled odabranih proizvoda i ukoliko ste zadovoljni izborom ili jednostavno želite završiti kupovinu, kliknite ikonu „Blagajna“, ispunite obrazac i naručeni proizvodi biti će Vam isporučeni u najkraćem mogućem roku. Više o uvjetima i načinima kupnje pogledajte  ovdje .

NAČINI PLAĆANJA ?

Naručene artikle s troškovima dostave Kupac može platiti:

  1. pouzećem (u gotovini prilikom primitka),
  2. uplatom na račun naveden na uplatnici (virmanu) koju je moguće ispisati.

KAKO ĆU ZNATI JE LI MOJA NARUDŽBA ZAPRIMLJENA?

Obavijest o potvrdi narudžbe kupac će primiti na e-mail adresu navedenu u elektronskom obrascu.

TROŠKOVI DOSTAVE?

Za narudžbe u vrijednosti do 100,00 KM poštarina iznosi 7,00 KM (PDV uključen)
Za narudžbe veće od 100,00 KM poštarina je besplatna!

ŠTO U SLUČAJU NEISPRAVNE NARUDŽBE ILI OŠTEĆENE/ROBE SA GREŠKOM ?

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u roku od 7 dana. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail: [email protected]  nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.

Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku na Stranici.

Za elektronske uređaje vrijede uvjeti koje je uvoznik uređaja naveo u garantnom listu uređaja.

DA LI OBAVEZNO MORAM ISPUNITI ELEKTRONSKI OBRAZAC ?

Da, obrazac je obavezno ispuniti u cijelosti jer sadrži podatke o naplati i detalje isporuke. Prije prve kupovine potrebno je registrirati se kao Kupac Vitashopa. Jednom kada je kupac registriran, sistem će automatski popuniti obrazac s podacima klijenta.